Saturday 21 January 2012

My BFF

safwan shahar

seriously safwan... aku mmg btol2 sedih nak tingglkan hg. ingt x dulu kite dpt saguhati jalur lebar. drpde lps tu smpai la abes skola sesi 2011 aku dgn hg je kan.. ssh sng kite lalui bersame.. ingt x aku nak batalkan projek kite tpi ko hlng coz bnde tu baru lgi. then aku pnye kamera x leh nak bace memory card. mlm tu aku gi kedai ok. tpi aku balik rmh x ok plak. pastu pagi tu hg buka ok je. haha.. aku mmg bute ICT btol la..

pastu ingt x kite gi cameron highlands.. apek ckp "ade charger x".. pdehal die nak tygkan hp baru die.. haha.pastu kite gi rumah org asli. pastu ade ank pompuan bogel.. haha.. aku pun tag gmbr tu dkt hg.. sori2. aku cume joke je.. haha.
pastu kite wat sijil dgn cikgu alisya.. aku pun kene mrh.hg pun kene mrh gak.. smpai skrng cikgu alisya x bgi sijil penghargaan utk kite.. haha.. biarla.. ingt x hg gune duit cikgu alisya utk beli cendol.. smpai cikgu alisya sound.. satu kedai tu dgr. haha.. rileks la.. kite kan kire bdk2 lagi.. nnti dh smpai mse kite akn matang gak.

so.. hope dpt jmpe ko lgi time cuti2 pnjng ni.. fb kan ade. hg sntiase post dkt wall aku citer terbaru hg.. kay.. insyaAllah.. aku xkan lupekan hg. percaye la.. hope gak nnti kite dpt blaja dlm u yg sme.. lebih best lgi kite dpt belaja dkt U overseas.. insyaAllah... amin.. smpai sini je la.. jgn sedih2 kay.. ko sedih aku pun lagi sedih..






pecaye la.. hg sahabat dunie akhirat aku safwan.. salam rindu dri aku.. bye n assalamualaikum... :'(

No comments:

Post a Comment