Saturday 14 January 2012

Aku Bukan Seorang Kaki Hang Out

Assalamualaikum n Salam 1 Malaysia

Memang aku akui... aku bukan seorang lelaki yg suke melepak x tentu psl. dgn kwn laki pun aku jarang lepak. ini kan plak dgn pompuan. malu kot. biarlah die org nak ckp pe.. ULAT BUKU.. BUDAK NEAT.. yg penting aku dgn diri aku. aku x kacau korang. 

korang nak thu x. korang lepak sume ni gune duit spe?? mak bapak korang kan.. so x yah la nak over sgt. sorry la ckp klw ade sesape terase. nnti korang dh besar. dh keje. dh ade duit sndiri. buat la pe yg korang nk buat. buat mse ni korang study la dulu. study rajin2. nnti dh besar keje bagos. nak hang out smpai pkl 2 3 pagi pun xde sape nak kesah. klw mls belaja. keje pun x bagos.. nak hang out mcm ne. sorry skali lgi bgi sesape yg terase.

bgi aku. hang out dgn family lgi best. klw jadi pape. family aku bole protect aku..
(: bye :)

No comments:

Post a Comment