Friday 27 January 2012

Bye Taiping :'(

assalamualaikum  n salam 1 Malaysia

nak xnak aku kene pegi gak SMS ALAM SHAH tu. seriously.. mmg aku sedih nak tingglkan Taiping especially skola yg aku syg2 sgt.. SMK KING EDWARD VII. wlaupun aku nk pindh sgt2 time form 3.. tpi naik form 4 ttibe xnk pindh plak.. haha.. tiap2 hari dgr lagu sedih je. tringt kan safwan.. royal 3rks crew.. cikgu nurul aida

tpi xsemesti nye sedih aje... excited pun ade coz first time msok asrama penoh.. nnti bole berdikari.. xsaba nak naik bas n kereta api time ulang-alik. haha.. kene hati2 gak.. bese arr msok asrama ni.. brg2 selalu aje hilang.. huhu. letih memikir..

sempat gak la aku gi smke tu.. amek sijil berhenti aku.. sempat gak la pelok2 bangunan sat.. cium2 sat.. wlaupun bnyk kenangan buruk aku dkt situ.. tpi aku akn sedaya upaya akan melupakannye.. i'm proud to be EDWARDIAN.. KE ajr aku jdi bdk peramah.. KE ajr aku jdi bdk berkeyakinan tinggi.. KE juga first skola yg aku blaja dpt straight A's.. alhmdulillah... aku syg KE sgt-2.. insyaAllah.. klw ade rezki.. aku nak jmpe hg lgi KE.. 

bye n wasalam <3






No comments:

Post a Comment