Tuesday 20 December 2011

sedih tak dapat tengok EPL lagi :(

hye bloggers... hmm... cube anda teka.. ape sbnr nye yg pling trknl di England?? x tahu... jwpnye... EPL la.. liga bola sepak premier england... bgi kaum Adam.. x sah la klw anda jdi kaum Adam tpi meminati bola sepak.... hmm... korang minat ape ea?? msti Manchester United kan...  dh agk dh.. tpi aku laen.. aku minat musuh ketat MU.. pe lagi klw bkn LIVERPOOL.. haha!! msti korang x ske kn.. x kesa pon.. jnji aku aku setia smpai bile2 dkt liverpool.... :)



cite nye mcm ni.. 5/12 ari 2... mak sedare aku potong astro c0z die dgn gado mak aku... hmm... pe kene mengene dgn mak sedare plak... haaa.. nk citer skit.. skrng ni aku duduk dgn mak n mak sedare aku... rumah kite org ni rumah pusaka peninggalan arwah atuk n nenek aku... bapak aku keje la dkt KL.. cari nafkah la... mak aku housewife je...  mak sedare aku plak janda..

so satu ari ni.. mak n mak sedare aku perang besar... biase la adek beradek.. klw x gado bkn ade beradek name nye.. but.. agk lame gak la die org gado.. n untill now x baek2 lgi.. but aku hope satu ari die org akn berbaek2 la... so.. aunty aku 2 pegi tumpang rmh tok sedare kite owg.. then.. astro rmh kiteowg atas name die.. so die ade hak la nk wat pape kn... gado pnye psl die pon potong la astro 2...

untill now la aku x dpt tgk bola.. rindu gler siot.. mmg mak aku apply sndiri astro baru... tpi mak aku x purchase la... alasan die die ckp thn dpn aku nk msok hostel.. so rugi la x de sape tgk.. bygkan la.. adek bradek aku sume 6 org trmasuk aku.. 3 boy 3 gurl.. aku yg sulung.. no 2 untill 4 gurl.. then no5 n 6 boy.. adek aku ke 5 tu baru umur 6 thn... bola pn x thu lgi... tmbh lgi adek bradek dkt atas tu semua gurl... kaum Hawa ni mane minat bola kan..  x de sape la nk tgk klw aku msok hostel thn dpn.. so mak aku awl2 lgi dh x purchase sports pack.. huhu sedih kot..

last bu not least.. aku hope dpt la tgk epl lagi lps ni.. amin...
thank you... :)









1 comment: